Tuesday 8 November 2011

lelaki seperti aku -.-'' LOL


Jangan kau marah sebab ku tolak
Ku tahu kau cantik
Ku percaya kau baik
Ku yakin pasti ada
Lelaki yang tertarik
Oo baby
Jangan kau dendam sebab ku enggan

Bercinta aku mahu
Tapi tidak denganmu
Ku sudah ada satu
Kekasih yang menunggu

Ceritanya aku sedang belajar setia
Makanya dari itu kamu jangan memaksa
Kerna aku memang tak suka mendua


Ok! aku ade cerita berkaitan lagu kat atas nie. aku bukan nak maenkan perasaan sesiapa tapi aku tak mampu nak berterus terang dengan kau yang aku sudah berpunye. sorry la kalau kau dendam lagi dengan aku sampai sekarang even da lebih sebulan kot hal nie. aku taknak any relationship with u la. enough just being a good friend like others. why they can be like that and why not u? aku taknak cakap tapi bercinta bukan satu cara untuk cemerlang la wei. we are under same scholar and we got our responsibility towards our sponsor right? so let it finished first. then we will think about the next steps. aku tak pandai macam kau, aku need time to study! focus to my study. I learn from my mistakes in SPM la. aku fail to get straight A's because of a girl. sincerely! so why I want to repeat the same mistakes for the second time? please understand each other la. ok! aku akan explain more on next entry~ aku nak study for my exam. once again- I'M SORRY...

No comments:

Post a Comment